Lista nu igen

Jag tänkte precis gå och lägga mig, men Tella hade såklart en lista nu igen som jag kände mig tvungen att sno.

Associationslista

(skriv det första ordet du tänker på)

Grön: Vår
Paris: Strosa
USA: Inskränkt
Elvisp: Saknas
Krulligt: Locktång
Alkohol: Fylla
Skräckfilm: Läskigt
Skitfilm: Missar
Dricka: Törstig
Destruktiv: Dumt
Varmt: Bastu
Döden: Avslut
Begravning: Avsked
Bröllop: Kärleksfullt
Sommar: Kvavt
Djurpark: Öland
Vinterlek: Snöbollskrig
Godis: Choklad
Mardröm: Sällsynta
Skönt: Badkaret
Vass: Sjö
Smycke: Ring
Politik: Oinsatt
Paris Hilton: Party
Syslöjd: Trä symaskin
Pyssel: Julpynt
Växt: Ovattnad
Picasso: Ponny
Musik: Viktigt
Ost: Gul
Frukt: Päron
Kusin: Massor
Doft: Rök (jäkla Silvio sitter ute på balkongen och syndar)
Pizza: Bakismat
Gott: Sushi
Äckligt: Inälvsmat
Härligt: Frihet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0