Man slutar aldrig att förvånas

Jag måste återge vad som hände någon gång runt 1-tiden inatt. Hungriga som vi var, hur vi nu kunde vara det efter allt snacksätande begav sig jag, Silvio, Josse och Bella till oxgrillen för lite nattmat. Bella var minst munter över det förslaget, hon och Silvio hade precis haft en lång diskussion angående äta eller inte äta kött. Nåväl, hon kom på bättre tankar när vi upplyste henne om att det fanns mjukglass. Vi andra köper burgare. Bella köper en pommer och en mjukglass med strössel. Så långt är allt väl.
Tills människan demonstrerar tanken bakom inköpen. Glassen var tydligen dipp. Så pommes doppade i mjukglass. Vetifan vad jag tycker om den kombinationen.
Jag bara undrar vad hon skulle lyckas med för märkligheter om hon någon gång skulle få märkliga graviditetsbegär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0