Snabba ryck

Idag lyckades nog brevbäraren göra sitt jobb för jag fick min post. Imorgon är det tydligen dags för ultraljud. JAg fick en hel dags förvarning. Nu handlar det mest om att få loss Silvio från arbetet kanske hitta någon osm vill ta en promenad eller så med Lovisa. NAtha, vad gör du imorgon eftermiddag?

Jaja, hursom, jag blir nervös av sånt här. Jag må vara lugnet själv kring det mesta, men ultraljudet gör mig nervös. Det är här alla skräckhistorier kommer och hoppar på mig. Sist var jag så nervös så det slutade med att jag spydde och det höll på att komma över stackars Silvio.

Nåväl, sen har vi haft en skitunge inatt som gjort sitt yttersta för att mamma och pappa inte ska få en blund i ögonen. Hon tyckte att hela grejen med att sova verkade ganska trist och lät alltså bli. Istället pratade hon, gnällde, skrek, och pratade igen. Jäkla unge. Tur för henne att hon är så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0