Det blir inte alltid som planerat

Idag var det tänkt att jag skulle hänga lite med Nina. Så blev det inte alls. Victor har varit superjobbig hela dagen. Så viktigast var ju att jag kunde ta med mig Victor så att Silvio skulle få vila lite, men att ta med honom när han är på det humöret känns lite väl riskabelt. Typiskt. Och så regnade det ju en del i förmiddags också..
Nåja, det kommer ju fler dagar.
Imorgon ska jag till tandläkaren. Usch och fy. Väldigt splittrade känslor inför det. Jag vill verkligen, verkligen bli opererade jättesnart så att jag ser fin ut igen, men operationerna är hemska, hemska, hemska. Och alla vidriga efterbehandlingar.
Jag har aldrig haft tandläkarskräck eller så då jag alltid haft så bra tänder.. men nu är jag sjukt osugen. Nu gör det bara ont så fort jag ska dit. Jag förmodar att vi bara ska diskutera framtiden imorgon så jag överlever förmodligen.

Kommentarer
Postat av: Nina

PEPP, PEPP!!=)=)=) Tänk bara en när allt e klart, härligt!=)

2009-04-08 @ 17:42:05
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0