Göttig eftermiddag

Jag och Nina bestämde igår att vi skulle ses i Strandbjörket om vädret var lika fint idag som igår. När jag klev upp i morse (inte halv 12 som vissa andra (Nina).) så var det grått och mulet ute. Jag räknade nästan med en hemmadag, men allt eftersom förmiddagen fortskred blev det mindre mängd moln och större mängd sol.
Så efter att Lovisa sovit middagsvila och vi andra försökt organisera oss kom vi slutligen iväg. Vi hade först ett depåstopp på Konsum. Jag antar att Silvio är den första som tar med sig folköl, ölkorv och grillade revben till lekplatsen. Okej, det blev kaffe och bulle sen också.
Full fräs med lek för Lovisas del och sova och lite mat för Victors del. Lovisa jagade änder och såg en massa hundar.

Nu är vi hemma igen och det är skönt det också. Imorgon är det fredag, det är ju nästan som helg. Inte för att det förändrar något alls, men helg är väl alltid trevligt sådär i största allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jaja, jag är ju ensam, kan göra vad jag vill, hehe ;)

2009-04-02 @ 21:02:35
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0