Gullungen

Victor skrattade lite innan, inte jättemycket, men som ett litet bebisfniss.

Efter att jag duschat gick jag och hämtade Lovisa på dagis, väl hemma igen kändes den där duschen helt överflödig, jag var lika äcklig igen. Så  packade vi ihop oss, hela familjen för att gå neråt stan. Jag skulle ju till Nina och bli klippt av hennes kusin och Silvio tyckte nog att det gick lättare att hålla ordning på barnen om de befann sig i vagnen.
Tyvärr blev aldrig klippningen av idag utan det får bli imorgon, men Ninas soffa var skön att sitta och dricka vatten i ;).
På stan skaffade vi oss nya solbrillor, jag köpte nya leggins, Silvio en bok och ja det var nog typ det.

Nu är jag trött, trött, trött och godissugen.. Jag brukar ju köra mina sockerkickar för att orka vara vaken lite, men jag tänkte sluta vara så förbenat tjock så då kanske godisätningen bör minska väldigt drastiskt.

Imorgon ska vi försöka få ordning på oss.. ordning som i att Lovisa ska vara på dagis till 14, Victor ska till sjukhuset kl 13 och jag ska till Nina kl 15. Jag behöver min cykel.. Väldigt mycket, men Chrille lånade den.. och nu vet jag inte riktigt var den är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0