Inte särskilt populär mamma

Idag skulle Lovisa vara på dagis ett par timmar på förmiddagen. Under tiden som hon var där passade jag på att fylla upp kylskåpet och vila lite. När jag skulle hämta henne igen började hon stortjuta när hon fick syn på mig. Hon ville ju vara kvar och dona med allt hon kan göra där. Hemma var tydligen ingenting som lockade.
Tur att hon ska dit imorgon också. Då ska hon få äta lunch också innan det är dags för hemfärd.

När lillfröken har sovit klart ska vi packa ihop oss och gå ut i det fina vädret istället. Först ska lillfröken få lite nya kläder. Hennes hylla i garderoben är inte så välfylld längre sen jag plockade bort allt i storlek 80 som hon växt ur. Med lite rabattkuponger som kom förra veckan blir det ju lite billigare.
Sen ska vi till en lekplats också så hon får springa av sig lite. Nina skulle också hänga med och ta med sig en hund så då blir det väl ett evinnerligt tjat på Lovisa sen ;). Hon fick ju äntligen träffa sin älskade Stella i helgen.. men efter så mycket tjat om 'vov-vov' från hennes sida så var det förvånande att hon knappt vågade fram för att klappa. Men det tar nog sitt tag. När Lovisa bodde hos sin farmor och farfar i januari vågade hon ju bara leka med Stella de två sista dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0