Ivägåkningsdags

I morse när jag var med Lovisa på dagis blev min bil fixad. Den har ju inte startat, jag trodde det var något med bensinpumpen, särskilt som den kan lägga av lite då och då. Under alla upplivningsförsök så stendog batteriet också. Som jag fick det förklarat nu så var det batteriet det var fel på och det laddar inte som det ska och det kan också vara anledningen till att bilen lägger av lite då och då. I min värld låter det helt ologiskt, men i min värld kan jag inget om bilar heller.
Så jag fick order om att köra bilen en sväng minst varannan dag, jag får alltså inte ha den stående. Och jag som tycker jag är så duktig som går överallt. Tji fick jag :P. Så nu får jag hitta på saker att åka till.

Det gick kanon med Lovisa på dagis, hon tar verkligen för sig av allt som finns där och blev lite ledsen när vi skulle åka hem. Jag fick även lite information om det nya dagiset som dagiset flyttas till i höst och det låter verkligen kanon.

Nästa vecka ska Lovisa gå på dagis varje dag, men lite kortare pass för att sedan avsluta med ett helpass på fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0