Jag undrar..

..vad Lovisa hade för mössa den här tiden förra året. Jag tycker att jag har gått igenom mösslagret, men hittar ingen som passar bra på Victor. Anting är de för små eller för stora. Jag får nog ta en kik i bildarkivet och se om jag känner mig klokare. Annars blir det lite shopping och det är ju inte ett dugg tråkigt.
Nu är det ungefär rond 763 med Victor och maten. Vi har dragit ner kraftigt på Infatrini så han får nästan bara Nan. Då äter han inte så bra, kanske att han inte gillar smaken på Nan? Så idag köpte jag lite av Sempers ersättning istället så får vi se om den faller honom bättre i smaken.
Kräsna jäkla ungar jag har ;). Lovisa har en massa konstiga idéer om saker hon inte ska äta. Hon är nog inte så hungrig egentligen, igår efter lite lek ute i solen var det inga protester alls med middagen utan den slank ner väldigt, väldigt snabbt.
Helgplanerna är lika spännande som vanligt, tvättstugan på lördag kväll. Snacka om ändrade helgvanor ;). På söndag är det inplanerat att umgås med Hannah, det ska bli superkul. Vi är så jäkla kassa på att ses, men ibland är bättre än inte alls :).
Sen har jag önskemål om att hinna med alla småprojekt här hemma. Som att dammsuga och diska klart disken. Men nu är det mesta vagga bebis som gäller så då får man inte så värst mycket mer gjort än att slösurfa eller titta på tv.
Och så skulle jag behöva byta klädhögar åt Victor, nu börjar han växa ur sina bodies i storlek 56 så dags att stapla upp med nästa storlek. Där finns tillgångar, dels en hel del från Lovisa och sen en massa han fått i present av familj och vänner. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0