Lättnad

Inkomstflödet säkrat. Silvio börjar jobba på måndag. Snacka om snabba ryck, han fick jobbet direkt på intervjun. Så snart det var klart var vi på läkarkontroll med Victor, det fanns väl inte så mycket att säga egentligen. Det är lite svårt att mäta blodets syrehalt i fötterna. Dels är det lite dåligt flöde dit då fötterna inte har hög prio och dels är ju fötterna riktigt knubbiga :).
Lillkillen mätte hela 62 cm och vägde 6600 gr. Så så värst liten är han väl inte egentligen.

Ikväll ska vi på ett informationsmöte om renoveringen här. Det finns ju en och annan fråga om man säger så. Främst bredbandet. Från början sa de att de sköter flytt av det. Nu ska man tydligen ordna med det själv. Eller hur. Jag är verkligen inte intresserad av att betala hur mycket som helst för att flytta mitt bredband fram och tillbaka. Dessutom vill jag inte vara utan heller hela den tiden, särskilt inte som jag betalar för det.
Sen undrar jag också över tvättmaskinen. Jag vill att de tar på sig så att den blir ominstallerad. Nu har vi ju ett tvättrum som den står i, det ska ju försvinna och vill man ha tvättmaskin så finns plats för det i badrummet. Så jag är inte ett dugg sugen på att betala dyra kostnader för elektriker.
Sen vill jag ju säkerställa att vi verkligen får alla möbler och sånt i ersättningslägenheten.

Puh.. kommer bli jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0