Lite senare

Ute var det fiinfint väder, inget att klaga på. Sjukhuset var lika tråkigt som vanligt. Vi började med att gå till fel avdelning. De är så joxiga och skiftar lite mellan Neo och Barnkliniken så tillslut vet vi inte vart vi ska ta vägen. Nåja, nu är ju inte Växjö lasarett vansinnigt stort så det gick bra, vi var dessutom ute i god tid för omväxlingsskull.
Sen gick vi genom stan och skrattade åt alla påsklovslediga fjortisar som var överallt och mest i vägem ;).

Sammanfattningsvis var det här inlägget förmodligen hur onödigt som helst. Hoppas dock på gött väder imorgon också så jag kan passa på att gå ut och rasta Lovisa när Silvio ska fika med Robin.

Kommentarer
Postat av: Tella

Det var ju bra att ni hittade rätt :) Själv blir jag ibland lite lätt frustrerad när folk frågar efter vägen till olika avdelningar eller mottagningar på Östra. Eftersom jag jobbar i KK-huset vistas jag inte alltför mkt i de andra husen. Jag hittar typ till labb, röntgen och IVA. Men det förstår ju inte folk, utan de ser bara att man är personal, så då ska man veta allt...

2009-04-06 @ 19:37:25
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag börjar ju onekligen lära mig alla avdelningar som har med graviditet, förlossning och barn att göra ;)

2009-04-06 @ 21:20:11
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0