Lovely

Vädret alltså. Det är som sommar. Jag hade bara på mig en tröja och sommarjacka och är supervarm. Solen skiner från en klarblå himmel och vi har varit ute och njutit ett par timmar.
Det började med att vi gick till bvc. Victor växer och frodas. Gällande magen så är det väl typ kolik så det ska ju gå över av sig själv snart. Vi hoppas så mycket vi bara orkar. Efter det begav vi oss till en lekplats för att rasta Lovisa. Hon testa en ny diet idag - sand. Kanske itnte det godaste. Efter det tog vi en liten extrasväng så jag kunde visa Silvio vart Lovisas dagis skulle flyttas till hösten. Jag tror det blir toppen. Nu är det pyttelitet, gammalt och slitet. Dit det flyttar är stort, nybyggt och fräscht. Det är liiite längre bort, men inte smärtsamt långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0