Märkning

Tänkte ägna mig åt lite märkning idag. Imorgon börjar Lovisa på dagis igen. Silvio ringde dit och sa att hon ska börja imorgon. De försökte opponera sig rätt kraftigt mot det, men efter att vi lagt några tusen på den där platsen utan att kunna utnyttja den då de inte velat vaar flexibla för fem öre och orkar inte vi vara så värst flerxibla heller. Jag vill inte ägna mig åt inskolning när Victor är med, han ska inte behöva vara där alls. Det räcker nog med den skit som Lovisa kommer att dra på sig. Onödigt att exponera honom för mer.
Så alla kläder ska namnas. Köpte några namnlappar som verkar bra. Om inte annat är det 10 års garanti på att de sitter :P.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Om ni inte vill lämna henne på dagis nån dag så kan ni lämna henne hos mig:) jag har "pluggschema" nu. Så det är bara att komma me det lilla barnet.

2009-04-15 @ 14:30:00
Postat av: Emma

Hon kommer ju bara att vara på dagis 3 gånger i veckan och då 9-14 så hon är ju ledig ganska mycket.

Det var mer kombinationen att jag inte vill att Victor ska vara på dagiset så därför måste hon skolas in omgående.

2009-04-15 @ 15:00:32
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Tella

Och har man dessutom redan fått platsen och ändå betalar för den så ska de fanimig inte oppnera sig minsta lilla när man vill lämna sitt barn där! hmpff

2009-04-15 @ 17:04:53
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Precis vad vi också ansåg. Trots läkarintyg så fick vi inte "pausa" platsen utan var tvungna att betala full avgift.

Därmed ska också Lovisa komma dit imorgon så vi får lite ordning på det hela när Silvio börjar jobba.

2009-04-15 @ 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0