När alla andra går på påskledighet

..är vi lika jäkla lediga som vanligt.
Vilket innebar att jag var hos tandläkaren. Det var varken dyrt eller smärtsamt idag. Gratis och problemframskjutande är nog snarare rätta benämningen.
Vi planerade in en massa operationer i september då det inte fungerar riktigt nu med semestrar, Victors operationer och efterbehandlingar. Så på det hela taget är jag nöjd ändå.

När jag kommer hem påpekar Silvio att Victor känns varm så jag tar tempen. 37,7. Det är väl lite varmt? Gav honom en dos alvedon och kollar om ett par timmar igen. Nåja, får ringa sjukhuset också då eftersom allt ska vara så satans speciellt med honom. Okej, jag förstår varför allt ska vara så satans speciellt, men det är jobbigt ändå med allting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0