När alla andra..

.. i den här stan var ute och njöt av solen stannade jag inne och städade. Lite tråkigt, men mycket nödvändigt. Fröken Lovisa hade smulat ner större delen av lägenheten och i sovrummet hade vi uppfödning av dammdinosaurier. Nu är smulor och dinosaurier utplånade. Om en timme är det tvättid. Ärligt talat trodde jag att jag skulle hinna lite mer på de där timmarna, men saker tar ofta längre tid än planerat.

Silvio och barnen däremot var ute och njöt. De gick runt sjön, var i en lekpark, charmade tanter, klappade hundar, charmade fjortisflickor osv. Så jag antar de var nöjda ;).

Imorgon hoppas jag på fortsatt solsken för då ska jag ut och slappa. Och umgås massvis med Hannah.

Så.. trots att det är skittråkigt att städa är jag glad för det känns alltid mycket bättre när det är rent och fint. Hmm.. ja köket kvarstår ju visserligen... så det ska betas av under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0