Ovanlig kväll

Victor har faktiskt varit lugn och nöjd under kvällen. Vi har sluppit lyssna på ett ändlöst skrikande och sluppit ägna oss åt ett ändlöst vaggande. Det känns helt galet och så skönt. Just nu ser godbiten ut just såhär.



Min plan för imorgon är att slänga ut familjen ett par timmar och få lite städat här. De är så förbaskat bra på att distahera mig så jag tror det är enklare om jag får vara hemma helt själv och bara fixa iordning. Det borde inte ta så värst lång tid, lite att plocka undan och sen dammsuga och skura lite. Ja, kanske diska lite också.. men det kan jag göra när resten är hemma.. för jag låter diskmaskinen jobba ;).

Kommentarer
Postat av: Nathalie

titta va söööt han är!!! Mycket lik Lovisa:)

2009-04-04 @ 11:20:19
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart han är söt, han är ju min son ;)

2009-04-04 @ 13:41:12
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0