GRATTIS

Hannah och Martin har fått sin lilla bebis. Det var snabba ryck minsann. Drygt en månad tidigare än tänkt. Ska bli kul att träffa dem sen när de har tid och ork.
Nåväl. Det skedde lite hastigt det där så jag var lyckligt ovetandes tills jag pratade lite med Johan om en helt annan sak. Det innebär ju att lördagens festplaner blir lite ändrade. Egentligen skulle Martin ha sin 30-årsfest nu istället för i oktober då han egentligen fyller år.
Men mina kära vänner spottar väl inte i glaset så en lite omdirigering av festplanerna gör att vi ändå kommer iväg på lite jippo.

Jo, när jag tröttnade på att plugga mötte jag upp Silvio på stan för lite sushi. Jag beställde två dagens lunch, Silvio vill alltid möblera om lite och ha en specialare på en av bitarna. Men det gick absoult inte för sig. En ny tjej var det och det gick inte att ändra alls, utan jag fick köpa till en extra bit... suck.
Det har aldrig varit problem innan.. och tex när jag var gravid ändrade jag ju också om på bitarna och det har aldrig varit några problem, men hon satte sig på tvären.
Trist.

Nu är det sovdags. Imorgon tar jag med mit matteboken och sätter igång med repetion innan jag tar mig an repetitionshäftet jag fick från skolan. Så dålig är jag.

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tycker du är grym som drar igång med studier och matte igen =)

2009-08-21 @ 06:19:54
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0