Mest nördvarning

Helgen har inte varit ett dugg händelserik på något sätt. Eller jo, med en Lovisa blir det väl inte annat än händelserikt. Hon är mer eller mindre galen.. och jag trodde att jag hade dåligt tålamod. Jösses, hon illtjuter för minsta lilla motgång och all tid däremellan håller hon igång som bara den. Hon hoppar runt, sliter fram saker, hoppar runt lite mer, ramlar, ramlar, hoppar runt, slår Victor, tar Victors nappflaska, slår Silvio, hoppar runt, illtjuter... Äh, ni fattar.

Kvällarna har varit lite lugnare, men mycket nördigare. Igår var det raid, Ulduar. Gick förvånansvärt bra, vi fortsätter med den imorgon.
Ikväll gjorde vi Naxxramas. Tidigare brukade den ta ett par kvällar, men nu är alla så duktiga så det går på ett par timmar. Kul! Och skönt att kunna vika endast en kväll åt raidandet. Tror jag får lugna mig lite sen igen med att raida, det blir lätt så sent och jag går upp tidigt så det får räcka med en i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0