Sista helgen innan allvaret

Eftermiddagen ägnades åt att gå på stan med Nina. Jag hade min stegräknare på mig och bara drälla runt lite resulterade i 11000 steg, inte illa pinkat.
På väg ner till stan cyklade ett par mormonkillar förbi. Den ena av dem stannade och ville prata om livets mening. Det ville inte jag.
Lovisa fick en klänning och ett par leggins. Svårt att låta bli att köpa kläder till henne. Victor däremot har jag gett upp hoppet om, ska man köpa på de billigare kedjorna så är kläderna så tråkiga. Blått, brunt, beige, siffror, bilar, monster och robotar. Inte bara glada kläder.¨
På hemvägen hämtade jag ut mitt paket med kurslitteratur, tur jag köpte en rejäl ryggsäck för det var tunga böcker.

Imorgon ska vi kolla om Silvio äntligen får sina efterlängtade zucchiniblommor sen blir det lite fest på kvällen, Johan och Chrille har födelsedagskalas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0