Tack för igår

Igår var det kul minsann :).

Det började med att jag kollade busstidtabellen. givetvis skulle vi missa bussen och sen var det en timme extra till nästa så vi bestämde oss för att ta taxi. Det blev dyrt.
Campus. Fest. Nostalgi på hög nivå. Festen var hos Chrille och Linnie. De flesta var där och det var trevlig hela tiden. Tyvärr skulle alla ner på stan sen, vi had einte direkt råd med det, i synnerhet inte efter en taxiresa, men det var Mats tur att vara hemma med hundarna så jag, Silvio och en tjej jag inte minns namnet på gick till Mats istället och hängde där ett par timmar tills det var dags för oss alla att gå hem till sitt.
Mats visa alla stenar han håller på och säljer så Silvio fick en liten nostalgirush :).

Emma ville gärna träffa barnen och nästa helg ska Chrille och Johan ha födelsedagsfest så då ska vi åka ut till Campus igen hela familjen och festa lite lugnare och åka hem tidigt innan folk blir stökiga.

Idag... efter allt rödvin från igår mår jag mindre bra. Någon försöker bryta sig ur mitt huvud :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0