Tisdagsuppdatering

Idag damp det ner ett tjockt kuvert från högskolan i min brevlåda. Huga. Det resulterade i en massa jobb.. Dels blir jag tvungen att möblera om lite bland mina operationstiden då träffar krockar med två av tiderna. Typiskt!
Sen följde det med ett par kompendier med repetion gällande kemi och matte.. alltså vad har jag gett mig in på. Jag måste råplugga för att fatta allt det där igen. Men, men, har jag lärt mig det en gång ska det väl gå igen.
Dyra böcker.. försöker hitta begagnat..sen ska man köpa sånna där roliga saker som labrock och sånt. Haha.

Lillskitan fick en dockvagn idag. Hittade en ultrabillig på Classes och Lovisa blev glad.

Kommentarer
Postat av: Tella

hahaha labrock kan jag ordna LÄTT ;) och "sånt" också...

2009-08-12 @ 09:56:58
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Läste just igenom kompendiet med kemi, bara lite repetitionsfakta. Jag kände ju igen begreppen. Det är väl lovande?

Men sen ska man räkna ut en massa.

Ehh.. ja, leta upp "mini"räknare var det ja..

2009-08-12 @ 10:09:58
Postat av: Kerstin

Det värsta med att plugga är alla sabla dyra böcker... Det är därför jag alltid brukar vara först på biblioteket varje termin ;)

2009-08-12 @ 11:43:05
URL: http://kerstinydrefors.blogg.se/
Postat av: Emma

Bibliotek har sina begränsningar :/ Typ som att få låna böckerna så länge som man faktiskt behöver dem.

2009-08-12 @ 12:53:23
Postat av: Tella

Har du hört talas om kopiatorer? Fiffiga uppfinningar...och har man nån i bekantskapskretsen med tillgång till en så utnyttjar man det flitigt ;)

2009-08-12 @ 18:34:45
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Jepp, sådant har utnyttjats flitigt mellan varven :)



Men böcker på runt 1400 sidor.. puh

2009-08-12 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0