Bättre

Igår var jag ju med Lovisa till läkaren. Lovisa gallskrek mesta hela tiden och ville inte alls vara med om något läkarbesök. Läkaren var dock väldigt bra och bra med barn. Nåja, han lyssnade igenom lungor och hjärta, titta i öronen, tittade i halsen, frågade om hon hostade och om hon fått vaccin.
Kontentan av det hela? Tog halsprov för att kolla bakterier och ett CRP. Resultatet? Ingenting i halsen, CRP låg på 12. Ungen är alltså frisk. Förutom feber då.
Hem igen. Mer Alvedon.
Idag har Lovisa ingen feber. Helgen räddad.
Nu håller vi tummarna!

Snart ska jag till tandläkaren. Sen börjar projektet med att få tag i mitt förråd då vi behöver lite saker.
Skor ska inköpas. Jag ska läsa ut boken jag måste lämna tillbaka imorgon. Jepp och hepp.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

jaa hoppas hon håller sig frisk.

2009-12-03 @ 09:54:56
URL: http://majami.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0