Jag visste väl det

Att det finns roligare saker att göra här i livet än att städa bort det. Länk. Kanske gjorde jag fel då i morse. Jag var i köket och Lovisa är ju full av upptåg så när jag såg vad hon hittat på var hon i full färd med att doppa tvättlappar i toalettstolen och sen droppa vattnet över sig. Mysigt? Inte särskilt så det blev en riktig dusch istället. Men lite toalettvatten kanske hade varit nyttigt? :P
Sämt åsido. Dagen ägnas åt att försöka få någon rätsida på det där med bilen, det går ärligt talat sissådär. Telesvar är väl det sista man förväntar sig när man ringer en stor bilfirma.
Lovisa sover och Victor har tagit sin powernap så nu får vi se vad eftermiddagen bjuder på för aktiviteter. Kanske julkortsfotografering?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0