Snart är 2009 till ända

Dags för ett nytt år med allt vad det innebär.

Året som gått har varit väldigt intesivt, roligt, jobbigt, ledsamt och gett mycket glädje.

Det bästa hände såklart i början av året, i januari, då Victor föddes och vi fick vår fina, fina lille kille. Efter en något omtumlande start i livet fick vi komma hem och bara vara. Eller sova i skift som det egentligen handlade om.

I början av sommaren hände väl det som inte fick hända när Victors shunt stängde sig. Victor var dock helt fantastik och visade en helt enorm livsvilja, inga kan väl vara mer tacksamma för det än vi.

Eftersom arbetsmarknaden är så trist har Silvio varit pappaledig och jag bestämde mig för att börja plugga igen.

Det var väl egentligen året i stora drag. Ett bra år som har lärt mig massvis, men jag hoppas att nästa år inte blir fullt så dramatiskt.

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0