Äntligen kväll

Lovisa har varit stört omöjlig att få att sova nu under eftermiddagen. Det har varit pip och skrik. Nu sover hon dock sen en stund tillbaka. Skönt! Då får vi bara hoppas att Victor håller sig lite lugn nu, men det vore väl för mycket att hoppas på.
Idag har jag verkligen kommit underfund med meningen av vägghyllor högt placerade. Tänk vad skönt det vore. Eller låsbara skåp..
Jag har idag också provat på att rökförgifta hela min familj.. Igår kokade potatisgratängen över i ungnen. Idag när jag skulle ställa in lasagnen hade jag förträngt att det var så farligt. Tills det var väldigt rökfyllt i köket. Nu väntar jag bara på att ugnen ska bli hela kall, men det kanske den är nu, så ska den rengöras ordentligt med något medel jag köpte. Svamp och kniv fungerade ju inte fullt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0