Some kind of hemma

I förmiddags fick vi veta att vi skulle få åka hem. Victor skulle få hemfärd i ambuland klockan 15. Ingen förälder fick åka med.. Jaja, slutligen ringde jag Nina som inte hade så mycket annat för sig så hon var snäll och hämtade oss. Det blev till sist den enda rimliga lösningen.

Nu är Silvio och handlar, jag ska till sjukhuset så snart han är hemma igen.

Under tiden har jag torkat kattspyor.. jippie! Och till er som varit hemma hos oss under de här dagarna. Med undantag för tvättstugan och soppåsarna så kan jag säga så mycket som att fullt såhär jävligt såg det inte ut när vi åkte. Katten har minst sagt haft kul på vår beskostnad.

Så.. ja.. nu ska jag packa en liten väska och åka till Victor. Helst skulle jag behöva sova.. hemma.. ostört, men man kan inte få allt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt att ni e tillbaka vännen! Säg till om ni vill ha hjälp med Lovisa i veckan. Kan ju på kvällarna å i helgen. Bara att dumpa av henne här då ;-) Pussokram.

2009-02-02 @ 21:35:47
URL: http://metrobloggen.se/ikas
Postat av: Tella

Har aldrig fattat varför inte åtminstone ena föräldern kan få åka med?! Löjligt egentligen.

Undrar om katten kräks av ensamhet? Skönt ändå att vara hemma, trots kattspyor och annat tjafs.

hemma bäst, så är det ju!

2009-02-02 @ 22:01:01
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Malin

Skönt för er att komma hem ;)

2009-02-02 @ 22:30:41
URL: http://gullnowsan.bloggagratis.se
Postat av: Nathalie

åååh lite Lovisa skulle ja vilja ha!! hör av er! kramis

2009-02-03 @ 00:43:10
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Skönt att ni äntligen fått komma hem! Hör bara av er om ni behöver hjälp med nåt! Kramkram

2009-02-03 @ 09:10:07
Postat av: Emma

Jag begriper inte vad vi gör här. Det enda som händer är att personalen hämtar hans mat när han är hungrig. Och de har någon fullkomligt galen idé om att vi måste vara här minst till nästa vecka. För att hämta mat. Jag vill bara hem nu. Mår mest skit av att vara här.

2009-02-03 @ 18:41:34
Postat av: Tella

Känns som om de inte bryr sig om att kolla om ni fått ordentlig info eller nåt. Finns det ingen hemsjukvård för barn med sjukhuspermis eller nåpt, så nån kan komma hem en gång om dagen och kolla att allt går som det ska istället?

2009-02-03 @ 18:54:28
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, nu känns det bara onödigt att ni är där! Det är ju lätt för er att ta er ner om det skulle behövas...!

2009-02-04 @ 00:24:11
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Carro

Verkar inte som att min kommentar som jag skrev ikväll kom med, men: Jag hoppas ni får komma hem! Det är fruktansvärt att du/ni ska behöva vara där när du/ni mår som ni gör av att vara där. Sen självklart; om Victor anses behöva vård så.. ja då är det som det är.. Men kom hem för tusan.... Jag håller tummarna!

2009-02-04 @ 01:09:54
Postat av: Emma

Nu har vi sagt till så det kan bli tal om att få komma hem imorgon. De erbjuder ju hemsjukvård och jag erbjöd mig också att komma hit dagligen om det skulle vara nödvändigt. Vi hade ju fått åka hem på riktigt om det inte krånglat med maten, men den kan vi ju klara av hemma den också. Det är väl mest läkaren som inte vill släppa oss för de till lära känna victor. Argumentet var det sämsta med tanke på hur lite de bryr sig och inte ger sig tid att lyssna på oss som verkligen känner honom.

2009-02-04 @ 13:17:42
Postat av: Tella

Stå på er!!

2009-02-04 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0