Vilken lugn dag det blev

Jag hitatd ett helt meningslöst gratisnöje. Det är nån grej på facebook, man svara på frågor om folko ch får silvermynt för det, mynten växlar man in så man kan se vad personer svarat om en själv. Helt otroligt meningslöst egentligen, men eftersom jag inte har något bättre för mig så gick en stund till det. Haha.

Annars sover alla i familjen gott utom jag, som ju sitter här och är vaken.

Lovisa har blivit förkyld, känns mindre spännande. Hoppas att det inte är så dramatiskt. Hon har ju varit på gång ett bra tag nu, så äntligen har det väl lossnat. Än så länge snorar hon ju bara och det är ju ganska harmlöst.


Kommentarer
Postat av: Tella

Fast några av de där frågorna kääns som att man inte vill svara på så att folk kan se att JAG svarat så...

2009-02-14 @ 18:41:09
Postat av: Emma

En del frågor hoppas ju helt klart över om man säger så ;)

2009-02-14 @ 19:11:57
Postat av: Nathalie

verkligen pappas blattenäsa iaf:D hihi

2009-02-14 @ 23:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0