Imorgon ska jag ut och fynda

Hittade en annan annons angående en syskonvagn. Annonsen var gammal, men varan fanns fortfarande kvar. Lovely! Jag antar att det delvis kan bero på att folk i allmänhet av någon outgrundlig anledning drar sig för att göra affärer med 'blattar'. Jaja, kvittar, mer saker till mig. Vagnen ser fin ut på bilderna, det enda som saknas är en lift till, men det kan man ju skaffa en separat. Nemas problemas.

Nu är min köre sambo och handlar godis till mig :). Eller främst till sig själv. Nu kan han ju inte tigga av HK hela dagarna så han dämpar med enorma lass godis istället.
Det gäller att hålla honom borta från ciggen annars åker jag ju dit igen.. Har inte rökt på nästan två år, men är ändå förbaskat sugen fortfarande så det får inte finnas tillgängligt hemma.

Kommentarer
Postat av: HK

Bra jobbat! Se till att han håller sig borta ifrån ciggen, för det ska jag med göra nu =))

För övrigt, jag tar gärna sällis med er till Nina nästa lördag, för jag har ingen aning om vart hon bor =)

2009-01-03 @ 14:18:32
URL: http://johannahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0