Ja jäklar vad trött man kan vara

Vid närmare eftertanke har jag sovit en natt senaste veckan. Inte konstigt man bli lite trött och vimsig ;). Dock har de varit väldigt gulliga på Victors avdelning och hjälp till mycket på nätterna med matning och så så att jag har fått sova vidare. Inte för att det blir så värst mycket sömn, men lite.
Tänkte skifta inatt så att jag får sova här och Silvio sover hos Victor, jag måste få sova en natt nu innan jag blir helt knasig. Sen blir det ju annorlunda när Lovisa kommer, då måste hon ju vara med Silvio då inte jag får lyfta och bära på henne än på några veckor.. :( Hoppas den tiden går fort.
Nu har jag nedräkning typ varje dag tills Lovisa kommer på onsdag. Saknar henne så oerhört mycket.

Inget nytt att berätta om Victor. Allt går som vanligt. Han kan fortfarande inte vara utan syrgasen utan behöver den där makalöst krångliga tratten hela tiden. Den blir makalöst krånglig för det finns inget vettigs sätt alls att få den riktad mot honom när han ligger i famnen, eller sängen eller så. Det är ett evigt trixande och fixande. Men, men. Förhoppningsvis går det åt rätt håll.

Nu ska jag ta och fräscha till mig lite. Behöver en dusch och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0