Sovit och sovit lite till

Sov lite dååligt inatt så när min telefon ringde i morse var jag inte helt pigg, men gick ändå upp. En stund senare gjorde jag ett tappert försök att sova en stund med Lovisa, det funkade tydligen bara på mig. Nu har jag dock sovit ett tag och känner mig lite, lite piggare.
Vi har också fått ordning på Lovisas dagisstart. Egentligen ska hon börja nu på måndag, men det hade ju inte blivit riktigt bra, lite dumt att börja för att sen behöva ta uppehåll. Så istället börjar hon 9e februari. Det passar bättre och skulle vi fortfarande vara på vift är det inte värre än att någon av oss (troligen Silvio) kan vara hemma med henne den tiden och skola in henne. Lite märkligt att liten har blivit så stor. Hon ska gå de där 15h/v, vilket känns ganska lagom. Hon börjar ju bli mer och mer krävande ur sysselsättningssynpunkt, det kan vara skönt att få lite ensamtid med nya bebisen samt att jag tror det kan vara utvecklande också att gå på dagis.

Nu ska vi se om inte den här dagen också kan bjuda på lite sysselsättning.

Kommentarer
Postat av: Hannah

ojojoj, känns crazy att hon redan ska börja dagis! men tror som du det bara blir kanon för henne.. spännande!

2009-01-07 @ 16:18:22
Postat av: Nina

Men vad kul! Tror det kommer bli skitbra för henne, eller för vilken unge som helst, Leka som fan på dagis och sen komma hem trött och sova hela natten!=)

2009-01-07 @ 20:58:04
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Nina

Men va hände med min kommetar? Jekla dator!

2009-01-07 @ 20:59:17
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0