Ännu en måndag

Idag kände jag dock för någon slags aktivitet så när Lovisa sovit sin middagsvila tog jag med henne ut en sväng. En ganska lång sväng, jag tänkte att jag behövde motion och Lovisa behövde få springa av sig så jag gick ner till Strandbjörket med henne där hon härjade runt ett bra tag.
På väg ner mot stan köpte jag lite fika, bananer och festis. Jag la dem bara i korgen under vagnen. När vi lekt klart tänkte jag att lite banan kan behövas. Men de j-a kråkorna hade hackat sönder bananerna så lillstumpan fick vara utan.

Imorgon är det stora ikeadagen. Det ska bli skoj. Inköpslistan är ganska så lång vid det här laget, men välgenomtänkt så det ska nog gå vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0