Det var en blöt upplevelse

Det var ju tänkt att vi skulle umgås lite med Hannah och Martin idag för att spela lite risk. Tråkigt nog blev Hannah lite dålig idag så vi fick ställa in. Hoppas att det blev bättre med mediciner och sånt och att en lugn hemmakväll gör susen för henne :).

Nåväl, jag skulel låna Risk av Jonas så jag tog med mig Lovisa och gick dit. Såg att det var lite mörk på himmelen, meni nte värre än så.
Tji fick jag.
Störtskurar, blixtar och åska. Jonas erbjöd sig att köra hem oss, men det kanske kunde varit dumt utan bilbarnstol så jag skulle gå till bussen istället. När jag gick genom centrum slog blixten ner två gånger i nån åskledare eller så precis brevid oss. Otäckt.

Två dränkta små tjejer (nåja, Lovisa är liten) kom hem till sist och nu blir det förhoppningsvis lite mat och sen en lugn kväll med eventuellt lite WoW istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0