...

Alltså, Silvio.. han är inte alltid så bra på en del saker. Idag fick äntligen FK ordning på en del gamla ärenden och det resulterade i att Silvio kunde köpa en nytt moderkort. Sagt och gjort.
Hur många tror nu att hans dator fungerar?
Nä, just det..
Det var visst nätaggregatet..
Kom han på sen genom att kloppa in sina grejer till mitt nätaggregat.

Så ännu mer utgiter..

Så nu får han fjäska utan bara helvete.. hehe.. det blir ett ytterst dyrt fjäsk :P. Frågan är bara vad.

Nåja, när vi gick på stan i godan ro hör man "SIIIIIIIIIIIIILVIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOO". Det var HK som skrek, hon fikade med Lina så vi slog oss också ner och fikade lite. Det var kul att se Meela :), och Lina också såklart.

Sen gjorde jag ett tappert försök att prova kläder på H&M, jag kunde bara konstatera att det är billigt att vara tjock.

Kommentarer
Postat av: Tella

Medge att det dessutom är jävligt mkt lättare att vveta att det är er man hojtar på om man ropr hans namn o inte Eeeemmmmaaaaa :P

2009-07-25 @ 00:15:35
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det är ju ytterst smidigt att han har så ovanligt namn. Emma hör man ju lite varstans så det lyssnar jag inte ens på, jag kanske missar en massa kompisar ;).

2009-07-25 @ 08:24:03
Postat av: HK

Hhaha det var kul att träffa Lina och Meela men inte kul och träffa HK? Det blir nog lite karamellfärg i håret på Lovisa den 22 iaf ;)

2009-07-25 @ 17:26:41
Postat av: Emma

Haha, jodå, fröken HK var också kul att träffa såklart :D

2009-07-25 @ 18:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0