Ett lika förvirrat inlägg som vanligt

Igår började jag läsa Den hemliga kocken. Idag ifrågasätter jag all mat. Usch så mycket skit det är i den mesta maten. Silvio tar det med ro och tycker att det smaka ju likadant, skit samma om det är kemiskt. Egentligen är det ganska äckligt.

När vi ändå pratar om mat tyckte jag att Victor kunde prova lite gröt idag. Han måste börja äta lite vanligt och nu mår han ju bra igen så då känns det bra att börja. Han orkade inte ens bry sig om att smaka på gröten. Han lät den sakta men säkert följa med dreglet ut igen.
Knäppa unge.
Men han börjar bli hungrigare och hungrigare, idag har han ätit hur mycket som helst. Visst, det är väl lättare nu när det inte är lika varmt, men han är ju stor och börjar bli gammal så han bör ju börja äta annat än ersättning.
Lovisa var ju också ganska slö på den punkten. Hon var inte så värst förtjust i något, men det släppte i slutet av sommaren. Så jag orkar inte oroa mig.

Sovdags.

Sen hoppas jag Silvio tar bort dinosaurierna spindlarna på balkongen. Usch. Hela jag ryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0