Spontant is the shit

Jepp, eftermiddagen var planerad till att parkhäng med Debbie med Neah, Nina och HK. Sen lyckades jag på något vis få HK att förstå att en vit helg är sjukt onödigt.
Lovisa tappade bort en sko på väg ner till stan så efter parkhänget blev det sysembolaget och skoaffären. Skorea är bra med bortslarvande barn.
Pizza från Dannes och en helkväll på vår balkong.
Jag sörplade i mig vinaren jag öppnade för nån dag sen. Den har slagit till rejält, HK blev också lite lagom på lyset. Silvio är väl den enda med vettet i behåll, någon ska ju ha det också :).
Trevligt och alldeles toppen.
Imorgonkväll ska vi spela Risk med Hannah och Martin. Ska bli kul att se hur Hannahs mage har växt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0