Svettigt värre

Victor skulle till sin läkare idag på kontroll så vi fick packa ihop oss och stressa iväg då vi i vanlig ordning lyckades vara försenade.
Nåja, svettiga och jävliga kom vi dit. Allt såg fint ut med Victor så det var bra. Bröstbenet har ju blivit lite toppigt på honom efter denna operationen och det fick vi förklarat va det berodde på. Han har ju också haft en massa slem i halsen och hostat en del senaste veckan, men det var ingen fara med det heller, det hade inte satt sig på lungorna.
Så efter en glass på stan gick vi hem igen.
Har en massa saker att fixa egentligen, samtal att ringa, men jag orkar fan inte ens fokusera på vad jag heter just nu.

Kommentarer
Postat av: Tella

Jamen vad var orsaken då?

2009-07-03 @ 08:54:54
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaha.. skulle jag skriva det också? Alltså, det var att det blir en massa ärrvävnad och sånt så det blir en massa extra material, därför ser det lite toppigt ut, men det tar kroppen hand om allt efter så sen blir dte normalt.

2009-07-03 @ 09:09:17
Postat av: Tella

Tja...återigen en välanvänd klyscha: det var ju det jag sa :P

2009-07-03 @ 11:00:39
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0