Det blev visst inte bättre idag

Energin var i botten efter att båda smågrisarna har varit ledsna inatt.
Lovisa klarade visst av tricket att knäppa upp bodyn och ta av sig blöjan. Tur det bara var kiss i blöjan.

Eftersom vädret var fint idag fick Lovisa leka i sin pool igen. Vilket genidrag att köpa den. Hon underhåller sig själv på en väldigt begränsad yta. Jag kunde sitta i solen och läsa.

Imorgon är det måndag igen. Lovisa får gå till dagis igen och jag ska till optikern. Kanske att lösningen på min enorma trötthet finns där. Annars finns det liksom inte så mycket alternativ kvar.

Kommentarer
Postat av: Tella

En snabbkoll av ditt HB kanske? Bara att få i sig extra järn kan hjälpa mot tröttheten. Järntabletter är ju ingen höjdare, så testa "blutsaft". Finns på hälsokosten.

Och balkong is da shit! Begränsad yta att kuta runt på och ändå utomhus! En småbarnsförälders dröm!

2009-06-14 @ 18:31:52
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Såvitt jag vet har jag inte något problem med HB, mer än när jag är gravid då. Men det är jag ju inte nu.

Järntabletter kommer jag inte ge mig på igen under några som helst omständigheter, men lite mildare form av järn kan ju alltid fungera.

2009-06-14 @ 18:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0