Efterlängtad uppdatering?

Sorry att jag hållt er på halster så länge, men det var min natt på sjukhuset så jag har varit där sen igår morse. Nu är det dock tjejkalas här igen.
Victor gör enorma framsteg, vilken käpe han är. Helt otroligt.
Han har koll på läget igen, har ögonkontakt, gillar att titta på leksaker och avfyrar ett litet leende då och då. Idag slog han dessutom på stort och åt en flaska mat själv. Han har ju haft lite problem med att äta, men idag släppte den spärren vid ett tillfälle. Jag skulle tro att han får ha kvar sonden några dagar till, men det går helt klart åt rätt håll.
Ultraljudet idag såg fint ut, lungröntgen ska diskuteras imorgon och neurologen var nöjd så vi är snart på väg mot Växjö. Är de fullt nöjda med Victor imorgon får vi byta sjukhus. Underbart!
Neurologen sa att Victor eventuellt kan få epilepsi som en följd av sina skador han ådragit sig på hjärnan, dessutom får vi vara lite observanta så att han utvecklas som han ska, men förmodligen ska han inte fått några men.
Vilken underbar beskyddare han har, lillkillen. Fantastisk insats :D

Kommentarer
Postat av: Tella

Låter härligt att kunna vara "hemma". Då kan ni ju också vara hemma på riktigt lite grann. Jag håller tummarna!

2009-06-10 @ 20:58:20
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Nina

TJIHOOO!!!:) Hoppas ni kommer hem då!=)

2009-06-10 @ 21:04:20
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: admbjogu

Fantastiskt roligt att höra!

2009-06-10 @ 21:10:18
Postat av: Anonym

Fantastiskt roligt att höra!

2009-06-10 @ 21:10:41
Postat av: Hannah

Fan va skönt att höra att det går åt rätt håll och att det förhoppningsvis inte verkar bli några större skador! Vi har oroat oss här nu när vi inte hört/sett nåt från er på ett tag.. Glad jag blir! Kramkram

2009-06-10 @ 21:19:52
Postat av: Emma

adm - Trist att vi fick hoppa dejten, men det kommer väl fler tillfällen :)



Hoppas ni andra vågar er på lite umgänge när vi kommer "hem" igen :)

2009-06-10 @ 21:55:05
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Anna (flen), Carro, Victor (Carros boy), Klara och Natha håller tummarna för att ni ska komma hem imorgon och för att Victor mår bättre snart! Många många kramar!

2009-06-10 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0