Fy vilken hemsk dag

Först vaknade Victor vid 4 i morse. Jag kände redan då att jag mådde illa, men trodde att det berodde på att det var tidigt och jag var hungrig.
Tji fick jag. När jag hade sovit ett tag till var det raka vägen till porslinsguden och ha några riktigt seriösa samtal. Som om inte det var nog fick jag feber också. Jag frös utav bara tusan, men var förmodligen stekhet.
Så hela dagen har legat som ett vrak och försökt sova och hålla mig borta från att kräkas mer.
Nu äntligen känns det lite bättre och jag försöker jaga bort huvudvärken med ett glas blåbärssoppa.
Usch. Det måste ha varit något jag ätit. Igår åt jag två saker som inte de andra åt, sushi och ett smörgåspålägg. Sushin tror jag inte att det är för den åt jag ganska tidigt på förmiddagen så då borde jag väl känt mig dålig under dagen?
Nåja. Hoppas att det är över nu.
Stackars Silvio har inte haft det lätt. Efter att han fått sova två timmar under natten fick han själv ta sig an två riktigt gnälliga och skrikiga barn hela dagen. De är ju lite förkylda, de små skitungarna.
Hoppas på att jag mår bra imorgon så jag kan gå ut själv med barnen ett par timmar och låta Silvio sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0