Kanske borde sova egentligen

Det blev ju inte så mycket av det inatt. Victor slog på stort och sov ungefär 3 timmar totalt om man räknar gårdagen och sen natten. Han har fruktansvärt svårt att komma till ro.
Han har ju lite svårt att sova i vanliga fall också, men nu är det lite väl extremt. Tack vare snäll nattpersonal fick jag lite sömn natten som var.
Sen hade jag en liten dust med en sköterska i morse. Hon kan vara lite speciell har vi fått erfara. Hon började skälla på mig för att Victor inte var vägd på morgonen. Då sa jag att eftersom han sovit ungefär 3 timmar senaste dygnet tänker jag inte väcka honom för att det ska vägas på morgonen. Han får sova... Han hade då äntligen somnat.
Men hon gjorde sina undersökningar... och guess what... han vaknade. Hon undvek faktiskt att göra undersökningar sen om det var så att han sov. Hehe..
Nåja, hoppas pojkarna får lite söman i natt.
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa ett tag innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Tella

En sån där som kör sitt race och inte kan rucka på nåt. "Jag har minsann jobbat här i 30 år...bla bla bla..." Vi har en sån hos oss också...skit i henne, bara att säga nej, hon kan inte tvinga er.

2009-06-10 @ 22:28:28
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0