OMG, Emma goes glasögonorm

Det var som jag befarade. Jag såg dålig. Inte jättedåligt, men dåligt som i att reglering kan vara lämpligt. Så så blir det. Och eftersom jag tycker ögon är läskiga och ingenting jag tänker peta i så blir det inte linser.
Sen var det erbjudande också, 2 för 1 så ett par av glasögonen får jag tonat glas på så att jag kan ha dem som solbrillor.
Livat värre.

Sen köpte vi en plastmatta till balkongen för att pimpa den lite. Balkongen är ju en ganska sorglig historia med massa mossa och flagnad färg.
Tänkte försöka ordna med lite växter också. Kom på att vi faktiskt har en blomsteraffär här där vi bor så de kanske har lite tips på barnvänliga växter. Lovisa får ju inte vara själv på balkongen, men hon är ju snabb som tusan så skulle hon börja gnaga på något så ska det ju vara giftfritt.

Sen utökade jag sommarfeelingen lite extra genom att gå på bolaget en måndag. En flaska vitt att smutta på. Väldigt efterlängtat sommarinslag. Två alkoholfria sommar har ju gett lite sug. Det är så himla gott med ett glas riktigt kallt, vitt vin på kvällskvisten.
Har kört stenhårt på en folköl då och då sista tiden, men ombyte förnöjer.

Kommentarer
Postat av: Nina

Emma i glasögon, det ska bli intressant att se!=)

2009-06-15 @ 14:52:35
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Tella

ja det ska det. Och ögon är inte så ävkligt att peta i...man vänjer sig...det är värre med tänder...

2009-06-15 @ 14:59:27
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har haft glasögon förr.. för sisådär 15 år sen hade jag läsglasögon så för mig är det inte så konstigt. Eller jo lite..särskilt att ha hela tiden.



Jodu Tella, linser måste vara superläskiga. Jag får nästan svimningsanfall av att se någon peta i linser.

Tänder däremot är inte märkvärdigt att pilla med ;).

2009-06-15 @ 15:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0