Snart sovdags

Lovisa har blivit förkyld. Igen. Stackars liten. Hon hostade massvis inatt och idag har hon snorat en massa. Förhoppningsvis blir det inte alltför mycket värre än så.
Imorgon var det ju tänkt att umgås med Hannah och Martin lite och det vill jag ju inte gärna missa.
Just nu sover Victor faktiskt gott, men ja, det är ju som sagt när han får vara med oss.
Vilken skillnad det kan vara.
När Lovisa var så liten så sov hon nästan hela dagarna och då kunde man göra massvis med andra saker. Nu blev det ju inte så massvis med andra saker eftersom jag mest ägnade mig åt att spy inälvorna ur mig vid den här tiden förra året. Men möjligheten fanns.
Det är lite frustrerande för vi är ändå två som är hemma på heltid och ändå går det inte att få något gjort. Helt otroligt.
Men, men.. det blir väl rätsida på det hela någon gång. Om inte annat om 20 år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0