Soft söndag

Idag har vi inte gjort mycket alls. När Victor ville ha mat i morse tyckte Silvio att det var för varmt för att somna om. Det resulterade i en alldeles underbar sovmorgon för min del. Tack darling!
Idag fick Victor prova lite puré för första gången, det var ingen större hit. Han smakade och smakade och smakade för att sedan knuffa ut det igen. Men, men. Det är väl inte fy skam för en första gång. Imorgon blir det till att prova igen.
På eftermiddagen hörde Chrille och Malin av sig och frågade om vi ville grilla med dem. Bajsar björnen i skogen? Klart vi ville grilla så vi har suttit ute på deras gård nu ett par timmar.
Tog även en titt i deras nyrenoverade lägenhet, vad fräscht och fint det blir. Nu längtar jag faktiskt lite till renoveringen, det var riktigt bra, man fick nästan känslan av att lägenheten var nybyggd.
Det tråkiga med renoveringen är ju att man vill inreda lite piffigt sen, men det får väl komma allt eftersom, pengar är ju lite av en bristvara.

Kommentarer
Postat av: Tella

grillat är gott, men det finns inte en suck att jag skaffar grill och sitter på gården. Inte med alla skvallertanter (och gubbar) som bor i de här husen...

2009-06-28 @ 22:59:57
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi satt inte på vår gård utan på den brevid och sen är det ju ganska bra skyddat med häckar och sånt så lite privat kändes det ändå.

Hoppas bara på att fixa den där förbenade gasoltuben till min grill så behöver jag inte gå någonstans alls sen utan kan häcka på min egen lilla balkong.

2009-06-28 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0