Brr..

Jag blir alltid så kall när jag varit ute och gått. Det hade inte suttit fel med ett varmt bad nu, men Silvio sover så jag får hålal mig här och ta hand om kidsen istället. Victor sover och Lovisa äter förrätt inför middagen jag tänkte gå och värma på nu.
Hemsjukvården dök upp till sist, de hade det lite körigt då hon som egentligen skulle kommit var sjuk så det blev lite dubbelt jobb för hon som kom istället. Men vad vet jag, jag var ju ute och gick med Nina. Lovisa den lilla skiten höll full låda som vanligt under promenaden.

Kommentarer
Postat av: Tella

Åh gud ett bad skulle sitta fint! Men jag håller mig ett par veckor till...tills jag får ett badkar med emalj i botten så man slipper riva sönder röven :P har jag varit utan bada badkar så länge så klarar jag nog det...

2009-03-16 @ 21:58:46
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Nina

Klappa, klappa händerna när du är riktig glad! Min och Lovisas sång, haha!=)

2009-03-16 @ 23:01:07
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, rövskinnet kan ju vara trevligt att behålla :)

2009-03-16 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0