Halvstressig kväll

Jag skulle ju shoppa ny vagn. Hon som sålde vagnen skulle en sväng till Växjö och kunde därför lämna vagnen här. Hon skulle ringa runt 17-18.
Dock ringde hon aldrig då eftersom hon blivit försenad under dagen så i lite halv panik ringde jag Nina och frågade om hon kunde skjutsa mig ändå.
Det gick bra.
Så mitt i våffelgräddning, nattnign av Lovisa och allmänt kaos i min hjärna så kom vi iväg.
Nu har jag den vagnen jag länge suktat efter och det känns kanon. Det enda som känns lite tråkgit är att liggdelen är väldigt liten, vilken den såklart blir i en syskonvagn. Det är bara att hoppas på att Vicor inte växer allt för snabbt.
Ja, och sen var den en grej som fattades också, men hon skulle överlämna den i när hon åker till Växjö så det ska inte vålla några problem.
Nu är jag nöjd :D.

Helgens projekt blir att snygga till den gamla vagnen och lägga ut den på annons.

Imorgon ska jag hänga med Nina till Kosta outlet. Kan bli spännande. Det kanske går att fynda lite fina barnkläder.

Och förresten, ni underbaringar som skämmer bort våra skitungar med kläder. Sluta köpa vita kläder! :) Lilla slaskmaja fläckar ner så ohyggligt så det passar nog bättre med ordentliga färger och mycker mönster. Allt för att förvilla ;).

Kommentarer
Postat av: Natha

NOTERAT!:)

2009-03-26 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0