Jag har knäckt koden

Jag fattar nu hur detta landet ska spara pengar.

Att ta sig igenom Försäkringskassans system för att begära tillfällig föräldrapenning har varit en resa utan dess lika. Jag gav nästan upp ungefär sju gånger och tänkte att jag hellre blir bostadslös än försöker mig på det här.
Jag lyckades till sist.
Men då lär det väl krångla i andra änden istället så att jag inte får några pengar. Kanske runt midsommar med lite tur.


Idag ska vi skriva in Victor på BVC, så det kommer hem en sån där BVC-tant. Vår ordinarie var på villovägar så det kommer en annan.
Hon kanske fattar sig på laktosintollerans hos bebisar. ´

Men nu ska jag se om min dotter har bajsat sen ska jag ut och cykla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0