Kvällen kom snabbt

Jag har det väldigt lugnt. Lovisa somnade efter att vi kommit hem. Egentligen borde hon fått kvällsmat för ett par timmar sen, men hon sov så himla gott så jag ville inte väcka henne. Silvio har sovit några timmar nu han också. Och Victor, ptja, han sover också sen ett par timmar tillbaka.
Jag har ägnat mig åt att levla med en av mina alts i WoW. Det var kul, fick en ny kompis i spelet också :).

Nu ska jag egentligen baka lite bröd. Borde verkligen sätta igång eftersom det tar några timmar att göra just det brödet och egentligen borde jag gå och lägga mig långt innan det är klart.

Kommentarer
Postat av: Tella

Va??!!?? Silvio SOVER?? Klockan 21?? Är han sjuk??? Han som är en sån nattuggla i vanliga fall...

2009-03-11 @ 23:11:12
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Han skulle bara sova ikapp nån timme för alla nätter han är uppe.. Så nu är han uppe och nattugglar :P

2009-03-11 @ 23:48:41
Postat av: Tella

Ordningen återställd ;)

2009-03-12 @ 08:28:30
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0