Mmmm.. svettigt

Det var visst lite varmt ute. Det i kombination med motion och övervikt blev ett ganska äckligt resultat.
Gick på stan med Nina som var i shoppartagen. Jag nöjde mig med att titta. Mest på grund av pengabrist. Men jag tittade på lite vår/sommarjackor till barnen och kan säga att det ser ljust ut på den fronten.
Sen fikade vi. Lovisa fick en kringla. Jag tror golvet fick mer av den kringlan än vad Lovisa fick.

Jag bokade också en tid för att utnyttja min oplanerade julklapp. Silvio köpte stuff på Bodyshop till mig och då fick man med ett presentkort på ansiktsbehandling och makeuprådgivning. Det erbjudandet håller bara månaden ut så jag passade på att boka en tid. Så imorgon blir jag lite fin i fejjan. Om de lyckas. Jag tycker jag ser allmänt sliten och less ut. Hade ju varit trevligt att se något mindre härjad ut. Man är ju för tusan snyggare när man vaknar en söndagmorgon efter en rejäl fest kvällen/natten innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0