Nu ska jag sova

Silvio tvingar mig att lägga mig senast 22 idag så nu börjar det dra ihop sig. Jag behöver verkligen sova. Jag blir bara mer och mer virrig och orkeslös. Om det ens var det minsta lilla praktiskt genomförbart hade jag gärna tagit in på hotell all inclusive en vecka eller så bara för att få VILA. Givetvis måste barnen hälsa på en timme om dagen så jag får pussa lite på dem :).
Jag har det ändå bra med en Silvio som drar ett enormt lass med alla nattpassen. Om jag är såhär trött nu skulle jag förmodligen knappt vara vid liv om han inte gjorde så fantastiskt mycket. Jag skrev ett snällt inlägg om honom för något år sen. Det gör jag inte om, han får ännu större ego då ;). (Puss Silvio)

Så, sovdags alltså.

I eftermiddags skulle jag se till att barnen överlevde ett par timmar när SIlvio sov ikapp. Det var jobbigt. Victor skrek mest hela tiden.
Lovisa jobbade på att demontera lägenheten och äta upp den. Hon lyckades äta vissna blomblad, gamla brödbitar hon gömt under soffan (vem hinner dammsuga?), sånna där siliconpåsar som brukar vara i skokartongen (ofarliga enligt min giftplansch från bvc. puh!), stoppa in handen i videon, stapla videoband på mina fötter, ramla och slå sig, bajsa, se en reklamfil med hundar på.
Jag längtar verkligen efter att Lovisa ska börja dagis igen, då blir hon lite trött tre dagar i veckan. Rena semestern ;).

Nu är klockan 22:00. Så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tella

Herregud, var det SÅ mkt de gjorde som man skulle se till att de INTE gjorde??!!?? Hade nästan glömt det :P



SOV GOTT! :)

2009-03-31 @ 22:15:14
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0