Onsdag?

Inser att det är problematiskt att gissa på rätt dag idag. Undrar varför.

Idag har vi varit hos läkaren en sväng. Victor är numera utskriven från hemsjukvården så nu börjar föräldraledigheten på riktigt.
Efter att vi varit hos läkaren tog vi en sväng på stan. Den svängen resulterade i regnkläder och två på skor åt Lovisa.
Sen fikade vi på Gusto. Det var ohyggligt gott.

När vi kom hem igen slog det mig att jag hade haft ett missat samtal igår. Kollade upp det och det gick till ett ställe jag sökt jobb på så jag ska på intervju på fredag.
Lite nervös. Jag måste ju skaffa mig lite anständiga kläder. Jag tror inte att mysbrallor funkar ;). Helst inte jeans heller. (Tycker jag. Vet inte hur de tycker.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0